Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

Så jävla inbjudande

Av VERONIKA - 8 maj 2009 21:17


Nu har de hänt igen. Jag har varit ute och promenerat. Måste erkänna att de är svårt att hålla sig från att jogga. Först gick jag ner på stan, tog ut pengar och gick vidare till biografen. Där köpte jag en biobiljett som Anton ska ha med sig till kalaset imorgon. De blir väl en bra present!?


När jag kom ut på knutsboleden vid högberget kunde jag inte hålla mig längre, utan började jogga. Jag joggade ända tills jag kom till slalombacken. Den backen är så jävla inbjudande när man står där nere och tittar upp. Man vill bara upp till toppen.


[Här är slalombacken]


Idag joggande jag upp för halva backen, shit vilken puls!


[Så här blev vändan idag]


Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad. I morgon jobbar jag delad tur 7-11 och  15,30-21,00.


Tjingeling!

 
 
Ingen bild

stina

8 maj 2009 22:45

shit vad energisk du är...men jag känner igen den där känslan av att man vill kuta uppför när man ser en såndär backe:)
Trevlig helg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av VERONIKA - 8 december 2010 10:27

    Nu har jag flyttat min blogg till.....       http://veronikalarsson.blogg.se/               ...

Av VERONIKA - 7 december 2010 19:18

       

Av VERONIKA - 5 december 2010 17:24


  Har varit till Kupolen idag för att byta mina nya kängor till en större storlek....men tyvärr så hade dom inga hemma. Men på onsdag skulle dom nog få hem. Tar nog en tur till Kupolen på tordag.   Köpte en klänning idag......     ...

Av VERONIKA - 4 december 2010 21:07

Av VERONIKA - 4 december 2010 19:35

    Ikväll ska vi äta kasslerpanna med ris.....det är supergott! Portvin och sherry  hoppar jag över.           Ha en fortsatt trevlig helg!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards