Alla inlägg under april 2010

Av VERONIKA - 30 april 2010 09:46


 

 

 

  




Valborgsmässoafton......

Av VERONIKA - 29 april 2010 19:58

 

Har ju glömt att visa mitt fina armband som jag köpte på båten.

 

 


     

Av VERONIKA - 29 april 2010 19:23

 

Kunde inte hålla mig, idag föll jag dit!  Fick lov att köpa mig en locktång. Ni har väl sett Maria Montazami. Hennes "fluffiga" och lockiga hår    Hon är ju härlig!

 

 

[Maria  Montazami, Bild från: posh24.se]

 

 

[Så här ser nya tången ut]  

Av VERONIKA - 28 april 2010 17:04


Kolla in dessa 7-åriga flickor!

 

 



Av VERONIKA - 28 april 2010 16:34

 

Tyvärr så fanns inte grillen hemma som vi ville ha. Den skulle komma nästa vecka. Jag har iaf betalt den, så när den kommer är det bara att hämta den.

Så här ser den ut.....

 

 

  

[Ord pris 1995 :- ....nu 1495:-]

Av VERONIKA - 27 april 2010 12:33



Idag är jag inte uppkäftig, min käke och mun är så uppsvullen. Ända sen jag rotfyllde tanden i september så har det aldrig känts riktigt bra. Nu vet jag varför! Förmodligen fick jag en spricka i tanden redan efter två veckor. Igår när jag va till tandläkaren så bekräftades det att sprickan gick ända ner i roten, inte konstigt att jag har ont. Tanden gick inte att rädda.  Så tandläkaren drog ut den igår eftermiddag. Herre jäklar va den satt.....

 

 

Efter utdragningen åkte jag till jobbet. Kunde då inte svara telefonen på jobbet, jag hade en stor trasa i munnen som skulle suga upp allt blod. När klockan va fem stod jag inte ut längre utan åkte hem. Ju mer bedövningen gick ur ju mer ont fick jag, herre jäklar va ont jag fick. Det hjälpte inte ens med starka värktabletter. Ingen rolig natt....i morse var hela vänster kind uppsvälld. Ringde vid  9-tiden till tandläkaren och frågade om detta va normalt. Fick en tid klockan 11:00....om man sväller upp så kan svullnaden gå ner i halsen... fick jag till svar.

 

Det var bara att hasa sig ner till tandläkaren. Han tyckte vi skulle avvakta, det borde vända nu -sa han. Ville jag ha lite starkare värktabletter så skulle han skriva ut det.  Eftersom jag inte har lika ont i dag som igår kväll/natt så tackade jag nej. På torsdag ska jag ringa och tala om hur det gått.....om jag inte blir värre då skulle jag höra av mig på en gång.

 

 

Önskar att jag var så här pigg.......

 

 

                          



  



  



  



  





    



    



    



   




Sen va det Lottas tur   

 




    



  



  



  




   



Jag visste inte att Lotta kunde göra  Van halen  hopp    

 

 

Visst är dom lika!!

 

 

 

       


                                     

[Van halen]  


[Lotta]  

Av VERONIKA - 25 april 2010 21:43


Jag har överlevt nattens bravader på båten. Lite sömn och ett superbra uppträdande av gruppen Alcazar. Shit va proffsiga dom är! Här kommer en drös med bilder...

 

 

                                                   



  

Av VERONIKA - 23 april 2010 20:42


Jaha då va den arbetsveckan slut! God mat och packning har stått på schemat i kväll. Och så har jag provat kläder som jag ska ha på båten i morgonkväll   

 

 




    




[Lite väl naket nertill, så kan jag inte ha]    







Usch va svårt det är....vad ska man ha på sig?    Ja ja...någonting hittar jag säkert.

 

Klockan 10:30 går bussen från stationen i morgon......           

Ovido - Quiz & Flashcards