Alla inlägg under juli 2010

Av VERONIKA - 31 juli 2010 13:42

 

En timme innan vi skulle stänga igår så kom min pappa och frågade om vi ville bli med på Piren och äta. Självklart tackade vi ja....trerätters och ljuvlig musik   

 

 

 

 



  


    




  





  


     

Av VERONIKA - 27 juli 2010 20:54

 

Först trodde jag att det var en leksak men det visade sig att Johanna hade en riktig trollslända på sitt bord idag.

 

 

 



     

 

 

 Tyvärr så blev inte bilderna så bra med mobilen   

Av VERONIKA - 25 juli 2010 18:23

 

Helt plötsligt ville Artur att vi skulle åka på en tur i regnet....

 

 

  

[Anton på stigen vi följde]

 

[Kan inte påstå att terrängen va lätt att gå i]



  



    



    




Helt dyblöta var vi när vi kom tillbaka till bilen    

Av VERONIKA - 24 juli 2010 14:53

 

I augusti fyller våran mellankille Niklas 15 år.  En moped står överst på önskelistan. Så förra veckan slog vi till och köpte en moppe   

 

 

 

[Här kommer Artur tillbaka efter en testrunda]


    

[Artur och Niklas kompis Henrik] 





Alla skärmar sitter inte på moppen! Skruva och meka, det är väl sånt man får hålla på med tills man fyller 15 år och tagit EU-kort.

Av VERONIKA - 23 juli 2010 21:19

 

Nu har jag redan jobbat två veckor, tiden går så fort. I kväll har vi ätit pizza med Arturs syster   

 

 

Igår kväll åkte jag runt Haggen på mina inlines. Kanske en av anledningarna till att jag sovit mycket bättre i natt än i förrgår. Då låg jag fortfarande vaken när klockan var 04:00...så jäkla drygt!

 

 

  

Av VERONIKA - 16 juli 2010 21:56


Till kvällen kom en barndomvän på besök. Helt oväntat så står Marlene och Marcus med sin lilla Madicken utanför....Trevligt!

 

 

[Lilla Madicken 9 månader]  

Av VERONIKA - 14 juli 2010 21:30


Ikväll har jag provat gåvan jag fick igår. Den satt som en smäck på armen   

 

 

 

  



  




Nu är det dags för en dusch och sen blir det sängen.....

 

 

Hej svejs!

Av VERONIKA - 13 juli 2010 20:20

 

Jaha då va man tillbaka på jobbet igen. Högtryck och högsommarvärme är va som gäller på jobbet. Dagarna går otroligt snabbt trots trycket. Idag kom Artur in med en gåva till mig på jobbet. Fick en sak som jag önskat att jag haft många gånger. Nu har jag en   

 

 

 

  



  




Varje gång jag ska ut och springa eller åka inlines så måste jag ha min mobil i bh:n. Vet inte hur många gånger jag har sagt att jag ska köpa just en sån här. Nu kan jag lugnt lyssna på musiken från min mobil utan att vara orolig över att mobilen blir förstörd av all svett   

 

 

Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards