Alla inlägg under februari 2010

Av VERONIKA - 28 februari 2010 19:33


Kunde inte hålla mig....fick bara lov att göra en ananas-smoothies. Mums!

 

[Mixern]


 ]     

Av VERONIKA - 28 februari 2010 18:48

 

Resan är bokad! Idag har Lotta och jag bokat resan till Thailand, den 9 november går flyget till Aonang.....hela två veckor..... Tjohoo!

 

[Utsikten från vårat hotell]  



  



 

 

Av VERONIKA - 28 februari 2010 17:20

 

Hela 5 stycken tackade nej till kalaset......kul hade dom som kom iallafall   

 

 



    



[Tjejerna på kalaset]    



    

[Den som får en sexa får ta av ett lager med papper den som tar av sista vinner innehållet]

 

 

  



  



  

[Tunering, Nicco släpper "pucken"]

 

 

[Matchen i full gång]  

Av VERONIKA - 28 februari 2010 12:08

 

Frächt, fruktigt och oemotståndligt gott!    

 

 




  



Igår köpte jag en bok med smoothies recept....herre gud va gott och nyttigt!  


Klockan 15:00 ska vi ha 11-års kalas här.....roliga lekar hägrar! I år ska Artur vara lekledare   

Mat
Av VERONIKA - 27 februari 2010 23:13



 

Ser riktigt kul ut!

 



Av VERONIKA - 27 februari 2010 18:53


Tog några kort med nya mobilen, kolla in vilka istappar   

 

 





    



    

   

Av VERONIKA - 26 februari 2010 21:26

 

Här är alla 4 plaggen som jag skickade efter från bubbleroom.se!

 

     



Jag känner att det här kommer bli jättebra....mitt jobb-byte alltså!    

  

Av VERONIKA - 26 februari 2010 20:56

 

Ikväll har vi ätit skinkstek med potatis och Arturs specialsås...supergott!

 




Den här helgen provar jag en ny mobil, Nokia 6600!  Så här ser det ut....

 

  

 

 

Sån här mobil har jag idag, Samsung X 830.

 



     

Mat
Ovido - Quiz & Flashcards