Alla inlägg under juli 2009

Av VERONIKA - 23 juli 2009 16:39


Tänk att det är så svårt att komma igång med packningen. Idag har jag iaf börjat lite smått. Igår kväll var Lotta hit och provade mina inlines, hon funderar på att köpa egna.


[Lotta på provtur]

Av VERONIKA - 19 juli 2009 19:23


Nyss hemkommen från en tur på mountainbiken.


[Anton tog en bild när jag kom hem]

[Här återkommer jag välbehållen hem]

Av VERONIKA - 19 juli 2009 16:12


Igår kväll gjorde Artur sushi, jag är inte så förtjust i det! Men barnen och Artur äter mer än gärna det.


[Så här blev dom]


Idag har Anton och jag varit ut till grustaget och hämtat stenar, en som vi ska ha som dörrstopp.


[Grustaget]


[Så här blev det]

Av VERONIKA - 18 juli 2009 13:15


Anton har fått en ny cykel idag, han är så lycklig! Han fick även en ny hjälm.


[Antons nya cykel]

[Här åker han första åket när vi kom hem]

Av VERONIKA - 18 juli 2009 13:12


Sent igår, klockan hade nog hunnit bli över tolv i natt. Fick Artur se att vi hade besök utanför dörren.


[Precis, en stor padda]

Av VERONIKA - 17 juli 2009 22:37


Idag har jag och Anton legat nere vid Jägarnäs och solat å badat. Vi kom hem vid 17-tiden. Klockan 18:00 kom Artur hem från jobbet, då beställde vi kinamat. När klockan var 20:00 drog jag iväg på en inlinestur och Anton å Artur åke med på cyklar. Vi var ut till Sörvik och vände. Vilken underbar kväll. Det var massor med folk efter Väsmans strand och vid Piren. Nu måste jag ner i duschen, svetten bara dryper av mig :) Vi åkte iaf 2 mil...

Av VERONIKA - 16 juli 2009 19:47


Ibland blir det inte som man tänkt sig. När klockan var 13:00 idag så ringer Artur till mig på jobbet och säger att husvagnen blivit såld som vi har hemma på gården.


Nu har vi fått hem en annan vagn.....den vi ska ha nu är sprajtans ny, årsmodell 2009. Den andra var en 2007, planlösnngen var bättre i den.


[Så här ser den nya ut]

[Här kommer jag med plasten som suttit runt dynorna]

[Husvagnen inbackad på gården]

[I den här sover vi bak allihop]

Av VERONIKA - 14 juli 2009 21:24


Dagens motionspass blev en rolig konstellation, en på inlines och två som sprang och en på cykel.


[Anton, Artur, jag och Henrik]


Henrik är Artur systers pojk, alltså en kusin till våra barn. Henrik är i Ludvika och sommarjobbar.

Ovido - Quiz & Flashcards