Alla inlägg under augusti 2009

Av VERONIKA - 28 augusti 2009 15:45


Tänk om alla skulle se lika ut. Vad tråkigt! Ändå så finns det ideal i både hur kvinnan och mannen helst ska se ut.


[Olika ideal beroende vart man bor]


Har varit till frissan idag och toppat håret. Ikväll ska jag på party hos Anna. En av mina stepptränare. Det ska bli kul!

Av VERONIKA - 27 augusti 2009 20:46


Vid 11-tiden åkte jag och köpte blekmedel. Tyckte det var lika bra att passa på eftersom jag varit hemma med en förkyld Anton idag. Helt på egen hand har jag fixat slingor idag....hade iof hjälp av två speglar ;)


[Nyblekta slingor]


I morgon har jag ledig dag...är faktiskt treledig....fredag, lördag och söndag. Imorgon ska jag på party hemma hos Anna. ...en av mina stepptränare. Blir nog en sväng till Piren :)


På lördag ska vi ut och titta när Artur cyklar  Finnmarksturen. Det är 5:e gången han cyklar. I år har han startnummar 620.

Av VERONIKA - 24 augusti 2009 12:06


[Mina produkter från vitaminvaruhuset ]


Ibland går det riktigt fort när man beställer grejer över nätet. Jag beställde produkterna sent i fredagskväll och idag damp dom ner  i brevlådan. Jag har beställt produkter från Vitaminvaruhuset.se. Billigare än hälsokost och väldigt enkelt måste jag säga och dessutom direkt hem i brevlådan!



Av VERONIKA - 22 augusti 2009 13:47


...när det finns hur många olika räcken som helst.



Först ville jag ha räcket längst upp till vänster, men nu har jag ändrat mig. Tycker det ser ut att vara halvfärdigt. Bara stående plankor som saknas. Eller är det för modernt för mig! Jag vill iaf ha ett lättskött staket, men det får inte se halvfärdigt ut. Usch va svårt!


Snart börjar jag jobba igen...suck!

Av VERONIKA - 21 augusti 2009 17:11


Oj va tungt det gick att jogga idag. Jag var helt slut när jag kom hem.....den där sköna känslan kom aldrig :/


[Här pustar jag ut efter joggingturen]


Idag slutade jag 11:30. När jag kom hem började jag städa ur husvagnen. Den bara står här på gården och "skräpar". Så nu är vi av med den. Synd nog så jobbar jag hela den här helgen. Min första arbetsvecka efter semestern, ja det är väl lika bra att köra på hårt på en gång och börja med helg!


Ikväll blir det pizza :)

Av VERONIKA - 19 augusti 2009 20:17


Den här veckan har jag tränat varje dag....


Måndag- Step

Tisdag- Inlines

Onsdag- Step


Imorgon blir det vilodag, då jobbar jag kväll.


Efter skolan åkte Niklas och fiskade med en kompis. Precis innan jag skulle åka ner på mitt step-pass så kom han hem och med sig hade han en påse. Niklas har fått sin första gädda idag, i Lorensbergatjärn!


[Niklas]



Av VERONIKA - 15 augusti 2009 18:54


Snart ska jag och Anton cykla ner på vattenfestivalen. Jag har tyvärr ingen bil, den har Artur till Mora. Han ska ju cykla cykelvasan i morgon.


När vi var till Danmark passade vi på att åka till Tyskland en dag, där köpte jag ett moserande vin som heter Lambrusco Bianco. De enda vinet som jag dricker....SKÅL!


[Skål på er!]


Anton ska sova hos mormor inatt, vi ska bara cykla ner på festivalen så Anton får åka några karuseller sen ska han cykla hem till mormor.


Tjing

Av VERONIKA - 13 augusti 2009 18:00




Är nyss hemkommen från en inlinestur med stavar. Mina lår känns mycket bättre idag. Dom är ömma men inte alls så farligt som igår och i förrgår. Nu kan jag tillåmed sätta mig obehindrat på toa och gå i trappor utan att åma mig. Jag har faktiskt aldrig åkt med stavar. Helt klart mycket drygare, kan ju bero på att både armar och ben får jobba. Jag var helt slut i mina armar och pulsen var mycket högre än när jag åker utan stavar. Åkte en bit bortanför Gonäs på cykelbanan. Helt klart blir det fler vändor med stavar. Nu ska jag gå ner och lägga mig i en varm bastu....

Ovido - Quiz & Flashcards