Alla inlägg under december 2009

Av VERONIKA - 26 december 2009 22:28

 

Måste bara visa våra tomtar som sitter uppe på skåpet....

 

  

[Titta till höger uppe på skåpet]

 

  

[Precis....här är dom]


[Tomtarna på loftet]

 

Vi vet faktiskt inte vem som gjort dom, tror det är Arturs mormor. Snart är vinet slut i flaskan, sitter och tittar på familjen Osborn   

Av VERONIKA - 26 december 2009 20:55

 

Usch va tiden går fort när man är ledig. Imorgon är det min sista lediga dag, i år jobbar jag på nyårsafton.

 

Idag har jag och Artur tagit  en långpromenad ut till Räfsnäs. När vi kom hem väntade en varm bastu.  Just nu sitter jag och drick mousserande vin till Arturs gitarrspel   

 

    




Av VERONIKA - 24 december 2009 21:36


Den här julen var vi i val och kval om vi skulle ha någon tomte. Alla barnen är så stora nu. Men vi kom fram till att utan tomte blir det ingen riktig jul

 

  


   

  

Anton ramlade baklänges i soffan precis när han tog fotot

 


  

Av VERONIKA - 21 december 2009 14:22


............kan vara fruktansvärt tung att höra och bära med sig.

 



 

Av VERONIKA - 20 december 2009 14:06

 

Så här ser våran gran ut i år! Anton är iaf nöjd   

 

  




Av VERONIKA - 18 december 2009 12:44

 

FREDAG 18 december...


  

Av VERONIKA - 16 december 2009 15:58


Jaha, imorgonbitti är det då  dags. Klockan 8:30 ska jag vara på mammografin...

 

 

Av VERONIKA - 14 december 2009 21:04


Ikväll har vi tittat på Antons Luciafirande på Lorensbergaskolan.

 

  

[Antons klass]


Efter Luciafirandet så stack jag iväg på bodystep!   

Ovido - Quiz & Flashcards