Alla inlägg under januari 2010

Av VERONIKA - 28 januari 2010 17:34


Nyss hemkommen från fjällen. Jag lägger in en hel hög med bilder, börjar med bilder från vårat boende.    

 

 


  


  

  

[Här uppe låg sovrummen] 


                                      

    

Av VERONIKA - 20 januari 2010 19:46

 

Usch vilken väntan det blev i Falun idag. Det drog ut på tiden, 20 minuter efter bokad tid blev det min tur.

 

Till min stora lättnad så skulle jag undersökas med ultraljud, vanlig mammografi är nämligen inte så skönt. Allt gick hur snabbt som helst, efter 5 minuter säger hon  -Jag kan inte se någonting konstigt. Då utbrister jag -Får jag åka hem? -Ja, svarar hon.

 

Herre gud vilken lättnad!

 

  

1: lymfkörtlar, 2: muskelvävnad, 3: mjölkkörtel, 4: mjölkgång,
5: fettvävnad



Energin sprudlade på träningen ikväll, jag kom upp i maxpuls! Det är så jädrans skönt efteråt när pulsen varit i topp.....  

 

Tjohoo.....

 

 

Av VERONIKA - 19 januari 2010 21:14

 

Jag och Artur tog en tur till Stockholm idag...

 

[Stockholms stadion]  


     [Cykelkillen med balans]  

Av VERONIKA - 18 januari 2010 13:14


Njuter fullt ut, jag är ledig ända till torsdag. Imorgon ska jag och Artur åka en sväng till storstaden Stockholm och på onsdag bär det av till Falun på mammografi.

 

Nu ska jag dricka ur mitt kaffe sen ska jag åka upp till Elgiganten. Vi behöver ett nytt munstycke till dammsugaren som vi har nere. Sen ska jag åka upp på Teliabutiken och köpa ett nytt modem som heter Telia Smart.

 

Tjing

 

Ikväll ska det tränas step   

Av VERONIKA - 14 januari 2010 17:08

 

....till skolan för att hämta Niklas och Anton!

 

  



Nu är det dags för en kvällspromenad med min kära man    När vi kommer hem ska vi äta den god köttfärslimpan....

 

Av VERONIKA - 14 januari 2010 12:07






Solen skiner och himlen är blå å det bästa av allt....jag är ledig!   Konstigt nog så hamnar jag sällan ute i solen på mina lediga dagar mitt i veckan. Jag sitter hellre inne och njuter med en kopp kaffe och tittar på alla repriser på tv:en....det är avkoppling det  

 

Idag har en kille från YIT varit här och bytt ut en grej i våran värmepump, den har låtit illa ett bra tag, men nu är den helt tyst   

 

Klockan 15:00 är det dags för klippning på Niklas och Anton!

Av VERONIKA - 9 januari 2010 18:37

 

Emil och Niklas ska ut i snön, -19,2   

 

  


  


  


  



Vad säger man...syskonkärlek...eller?   

Av VERONIKA - 9 januari 2010 15:37

 

Jag kan inte påstå att det är lätt att åka bräda.  Skam den som ger sig

 

 

 


  

 

 

Nu ska jag sätt mig i soffan och ta en kopp kaffe   

Ovido - Quiz & Flashcards