Alla inlägg under februari 2009

Av VERONIKA - 26 februari 2009 13:54

[Bilden är hämtad från internet]


Som ni vet har jag haft magsjuka, åkte på det natten mot söndagen. På tisdagen kom Artur hem från jobbet och var dålig. I natt började vår yngsta son Anton att spy. Tar det aldrig slut? Jag ska iaf gå till jobbet idag, börjar klockan 15,30. Önskar bara att jag hade mer kraft och ork...


[Vad säger man...tur att vi alla ser olika ut]

Bilden är hämtad från internet


Själv har jag gått ner 3 kg sen i söndags, denna kräksjuka har tagit musten ur mig helt.



Av VERONIKA - 25 februari 2009 20:06


Nu mår jag bättre men är helt orkeslös. Fick mig ett gott skratt när jag besökte denna blogg idag http://friidrottsmalin.bloggagratis.se/.  Kolla in klippet från bingolotto...






Av VERONIKA - 23 februari 2009 11:10


Urk....ligger i magsjuka och feber!



Av VERONIKA - 16 februari 2009 21:52


Jaha, missade träningen ikväll på grund av jobb. Lägger in två bilder på ett vintrigt Trysil.


[Vinter landskap i Trysil]

[Frusna granar i Trysil]


Av VERONIKA - 15 februari 2009 14:33

Man kan då inte klaga på vädret denna helg. Vi har åkt slalom både lördag och söndag....Nu är Antons snowboardskola slut!


[Fjällberget]

[Jag och Lotta i skogen]

[Anton i liften]


Snart ska jag byta om till träningskläder....steppen väntar klockan 15,45.

Av VERONIKA - 14 februari 2009 20:12


Pippi kom in och hälsade på oss ikväll.


Av VERONIKA - 10 februari 2009 21:07

Vid 19-tiden tog jag en promenad ner till sporthallen. Emil och Anton var där och tränade judo. Artur var på föräldramöte på gymnasiet och skulle komma till sporthallen och hämta dom vid 20,00-tiden.


[Tog ett foto med mobilen medan jag väntade]

Av VERONIKA - 10 februari 2009 17:54

[Så här ser de mörka brödet ut]

[Här är receptet på de mörka brödet]


[De ljusa brödet...tekakor med havregryn i]

[Receptet på de ljusa brödet, barnens favoritbröd]



Ovido - Quiz & Flashcards