Direktlänk till inlägg 23 april 2009

Haga slott

Av VERONIKA - 23 april 2009 12:22


Kronprinsessan Viktoria sa i en intervju för ett par år sedan att hon levde ett vanligt Svessonliv. Hon påpekade då att hon minsann åt makaroner och falukorv hon också. Jag vet inte vad makaroner och falukorv har med Svenssonliv att göra, men de var så hon uttryckte sig!


Läste i Aftonbladet idag att Viktoria och Daniel ska flytta in på Haga slott. Hör de också till ett vanligt Svenssonliv?


[Haga slott, här ska Viktoria och Daniel bo]


Visste ni att de finns folk som vill avskaffa monarkin? Hittade en sida där de getts flera anledingar till varför monarkin ska avskaffas. De är väl tur att alla får tycka som de vill i den här frågan. Hoppas Viktoria och Daniel kommer trivas på Haga slott och att de inte känner sig trångbodda...nog skrivet om monarkin!


Själv har jag inte blivit ett dugg bättre från min förkylning, hosta, bihål- och ögoninflammation. Ska de aldrig vända? Känns nästan som de har blivit permanent.        smileys

 
 
Ingen bild

stina

23 april 2009 21:05

Uthuset är säkert lagom stort för en svenssonfamilj med volvo vovve och två barn:)
Tänker friska tankar som jag skickar till dig:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av VERONIKA - 8 december 2010 10:27

    Nu har jag flyttat min blogg till.....       http://veronikalarsson.blogg.se/               ...

Av VERONIKA - 7 december 2010 19:18

       

Av VERONIKA - 5 december 2010 17:24


  Har varit till Kupolen idag för att byta mina nya kängor till en större storlek....men tyvärr så hade dom inga hemma. Men på onsdag skulle dom nog få hem. Tar nog en tur till Kupolen på tordag.   Köpte en klänning idag......     ...

Av VERONIKA - 4 december 2010 21:07

Av VERONIKA - 4 december 2010 19:35

    Ikväll ska vi äta kasslerpanna med ris.....det är supergott! Portvin och sherry  hoppar jag över.           Ha en fortsatt trevlig helg!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards